poniedziałek, 20 kwietnia 2015

                               Part 1

    Nazywam się Marcelina i mam 18 lat.
Pochodzę z Polski z małej wsi. Mieszkam razem z mamą. Tata postanowił nas zostawić gdy miałam zaledwie roczek.
Mama ciężko pracuje na dwie zmiany żeby nas utrzymać za co jestem jej strasznie wdzięczna. Z okazji moich 18 urodzin wyprowadziłyśmy się do małego miasteczka w Anglii Holmes Chapel.
Był to mój prezent urodzinowy a mama świetnie o tym wiedziała i zrobiła mi taką wielką niespodziankę pracując ciężko i oszczędzając pieniądze. Strasznie ją kocham. Jest idealną mamą. Holmes Chapel to małe miasteczko w Anglii. Mama nie chciała mieszkać w dużym mieście tylko cichym i spokojnym. Niedaleko naszego nowego domu znajduje się szkoła do której już jestem zapisana i zacznę chodzić od jutra. Jestem ciekawa jaka jest moja przyszła klasa i czy mnie polubią. Mam nadzieję że chociaż znajdę jedną prawdziwą przyjaciółkę która zawsze mi pomoże. Albo chłopaka który będzie mnie kochał i szanował oraz wspierał gdy będę miała jakieś problemy. Do mojej nowej szkoły jest kilometr od domu.
Już nie mogę doczekać się jutra...



                Next  =  2 komentarze...

2 komentarze:

  1. Jej
    Zapowiada się ciekawie
    Czekam na next
    Zapraszam do mnie
    saveyoutonight-louistommo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę ;)
      Dziękuję za miły komentarz :*

      Usuń